HSB Brf Skölden i Malmö har valt Simply Brfs tjänst för sin kommunikation. Nu har de boende all information samlad på ett ställe. Samtidigt har bokningar och beställningar till föreningen automatiserats, vilket sparar tid för styrelsen. Vi valde att fråga ordförande Admir vad han tycker.
Tittade ni på andra alternativ innan ni valde Simply Brf?
Ja, vi tittade på andra leverantörer men eftersom de inte var lokaliserade i närheten,så kändes det osäkert hur kommunikationen skulle fungera samt hur resultatet skulle bli. Med andra leverantörer fick vi inte lika bra kontakt som med er. Så det var väldigt enkelt för oss att välja, ni gav ett väldigt bra intryck.
Varför valde ni Simply Brf som leverantör för er kommunikation?
Vi valde Simply Brf som leverantör tack vare ert engagemang. Att ni är tillgängliga och alltid återkommer med svar på mail. Att ni är flexibla och kom med ett bra erbjudande.
Ni bytte tjänst för hemsida, hur tycker ni att bytet har fungerat?
Det har varit väldigt enkelt. Anledningen till att vi byte till er tjänst är för att den är så enkel att jobba med. Det är enkelt att lägga ut nyheter och uppdatera hemsidan. För oss är det A och O. Vår gamla lösning var inte längre ett alternativ eftersom vi ville utvecklas. Vi såg mycket potential i Simply Brfs lösning och vill vara med på den resan.
Är designen och utformningen av hemsidan viktig för föreningen?
Absolut, hemsidan ska ju vara något som får folk att reagera och något man kommer ihåg. Färg, bild och layout är mycket viktigt för oss. Även att systemet är enkelt att arbeta med, vilket det är. Det är ett stort plus.
Hur upplever ni att tjänsten fungerar?
Den är jättebra. Det bästa är bokningen av vår festlokal på hemsidan, det sparar in mycket tid åt oss. Nu kan vi få en överblick och se vad vi hyr ut mest. Vi slipper även ringa telefonsamtal fram och tillbaka. Nu går folk bara in och väljer en tid som är ledig, bokar, och sen är det klart.
Hur upplever ni att supporten fungerar?
Eftersom jag själv arbetar inom försäljning, så tycker jag det är viktigt att man återkopplar och får svar på sina frågor. Det har ni gjort exemplariskt. Vi har alltid fått svar via mail och sms och det upplägget är väldigt bra eftersom jag inte alltid är tillgänglig.
Skulle ni rekommendera andra bostadsrättsföreningar att bli kund hos oss?
Utan tvekan! Vill de ha allt-i-ett så ska de välja Simply Brf. Jag rekommenderar er gärna och med stolthet.
Behöver ni hjälp med en användarvänlig hemsida för er bostadsrättsförening, eller behöver er samfällighetsförening en hemsida? Välkommen att kontakta oss så hittar vi en smidig lösning för er!
Admir, Ordförande i HSB Brf Skölden, Malmö